TERMINOLOGIA
Administrator Danych Osobowych (ADO) / Współadministratorzy: 

  1. INTERFREIGHT Międzynarodowa Logistyka Transportowa Robotycki Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedzibą przy ul. Strzeszyńskiej 35-37 w Poznaniu (60-479) wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:  0000955426 prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca nr identyfikacji podatkowej NIP: 7812032382 oraz numer  REGON: 521277847.
  2. INTERFREIGHT Management Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą przy ul. Strzeszyńskiej 35-37 w Poznaniu (60-479) wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:  000000642665 prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca nr identyfikacji podatkowej NIP: 7543129799.

Dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”), gdzie poprzez możliwą do zidentyfikowania osobę fizyczną rozumie się osobę, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.

Dane szczególnych kategorii/dane wrażliwe – ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz dane genetyczne, biometryczne dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej.

Grupa przedsiębiorstw – oznacza przedsiębiorstwo sprawujące kontrolę oraz przedsiębiorstwa przez nie kontrolowane.

Odbiorca – oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są jednak uznawane za odbiorców, przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Ograniczenie przetwarzania – polega na oznaczeniu Przetwarzanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania.

Organ nadzorczy – Urząd Ochrony Danych Osobowych,  ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Organizacja międzynarodowa –  oznacza organizację i organy jej podlegające działające na podstawie prawa międzynarodowego publicznego lub inny organ powołany w drodze umowy między co najmniej dwoma państwami lub na podstawie takiej umowy.

Państwo trzecie – państwo nienależące do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Podmiot przetwarzający – osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu Administratora Danych.

Profilowanie – oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania Danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

Przetwarzanie – operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Transgraniczne przetwarzanie – oznacza:

  1. Przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się w Unii w ramach działalności jednostek organizacyjnych w więcej, niż jednym państwie członkowskim administratora lub podmiotu przetwarzającego w Unii posiadającego jednostki organizacyjne w więcej niż jednym państwie członkowskim.
  2. Przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się w Unii w ramach działalności pojedynczej jednostki organizacyjnej administratora lub podmiotu przetwarzającego w Unii, ale które znacznie wpływa lub może znacznie wpłynąć na osoby, których dane dotyczą, w więcej niż jednym państwie członkowskim.

Zgoda osoby, której dane dotyczą – oznacza dowolne, dowolnie określone, konkretne, świadome i jednoznaczne wskazanie osoby, której dane dotyczą, za pomocą oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, wyrażającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych z nim związanych. Zgoda musi być udokumentowana we właściwy sposób, aby ją udowodnić.

JAKIE PRZYSŁUGUJĄ PAŃSTWU PRAWA?

Na zasadach określonych w RODO przysługują Państwu następujące prawa:

  • dostępu do danych osobowych, na podstawie 15 RODO
  • do sprostowania danych osobowych (ich aktualizowania, poprawiania, itp.), na podstawie 16 RODO
  • do usunięcia danych osobowych (bycia zapomnianą/zapomnianym), na podstawie 17 RODO
  • do ograniczenia przetwarzania, na podstawie 18 RODO
  • do przenoszenia danych osobowych (jeżeli dane osobowe Pani/Pana zostaną wprowadzone do naszego systemu informatycznego i będziemy mieć techniczną możliwość realizacji prawa), na podstawie 20 RODO gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i/lub b) RODO i/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – podstawy wskazane zostały poniżej w szczegółowych informacjach skierowanych do poszczególnych grup osób fizycznych
  • do sprzeciwu (w zakresie przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO lub art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, czyli naszych prawnie uzasadnionych interesów – więcej na ten temat w szczegółowych informacjach), zgodnie z 21 RODO
  • do wycofania zgody z zastrzeżeniem, iż odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem – 7 ust. 3 RODO co oznacza, że wycofanie zgody ma skutek na przyszłość (po jej odwołaniu).

Zakres możliwości realizacji tych praw został uregulowany przepisami RODO. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo:

  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w (00-193) Warszawie, przy ulicy Stawki 2 jeśli uzna Pani/ Pan, że przetwarzane przez nas dane osobowe narusza przepisy RODO, na podstawie 77 RODO.

CEL POLITYKI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Polityka ochrony danych  osobowych ma na celu zapewnienie zgodności przetwarzania danych osobowych z wymaganiami obowiązujących w tym zakresie polskich i europejskich aktów prawnych, w tym wytycznych w szczególności:

  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO
  • Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) – dalej Ustawa
  • Wytycznych Grupy Roboczej Art. 29 (obecnie Europejskiej Rady Ochrony Danych)
  • Wytycznych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Polityka ochrony danych osobowych ma zastosowanie do wszystkich osób fizycznych, których dane są przetwarzane przez Administratorów.

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z ogólnymi zasadami przetwarzania danych osobowych określonymi w art. 5 ust. 1 i ust. 2 RODO. Oznacza to, że dane osobowe przetwarza się:

  • zgodnie z prawem, w oparciu o co najmniej jedną przesłankę legalności przetwarzania danych osobowych wskazaną w art. 6 lub w art. 9 ust. 2 RODO (zasada legalności)
  • w sposób rzetelny przy uwzględnieniu interesów i rozsądnych oczekiwań osób, których dane dotyczą (zasada rzetelności)
  • w sposób przejrzysty dla osób, których dane dotyczą (zasada przejrzystości)
  • w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach (zasada ograniczenia celu)
  • w zakresie adekwatnym, stosownym oraz niezbędnym dla celów, w których są przetwarzane (zasada minimalizacji danych)
  • przy uwzględnieniu ich prawidłowości i ewentualnego uaktualniania (zasada prawidłowości)
  • przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne dla celów, w których są przetwarzane (zasada ograniczenia przechowywania)
  • w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo (integralność i poufność).

JAK PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

  • Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, Współadministratorzy nie stosują także profilowania.
  • Państwa dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, w przypadku takiego transferu, przekazanie danych odbywać się będzie na podstawie zatwierdzonych przez Komisję Europejską Standardowych Klauzul Umownych, o czym Państwo zostaną poinformowaniu (aktualizacja niniejszej informacji).
  • Dane osobowe nie są przekazywane do Organizacji Międzynarodowych.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DLA:

Dostawców towarów i usług  

Państwa dane osobowe są przetwarzanie na podstawie:

  • 6 ust. 1 lit. b) RODO, czyli działań zmierzających do zawarcia umowy i/lub realizacji umowy/zamówień w związku ze świadczeniem na naszą rzecz sprzedaży towarów/usług
  • 6 ust. 1 lit. c) RODO, jak ciążących na nas obowiązkach, określonych przepisem prawa (m.in. na podstawie: art. 74 ustawy z dnia 29.09.1994 o rachunkowości, art. 32, art. 70 i art. 86 ustawy z dnia 29.08.1997 (Ordynacja podatkowa)), czyli archiwizacją dokumentacji, Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowe towarów (CMR) z dnia 19 maja 1956 roku itp.
  • 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli na podstawie naszego prawnie uzasadnionego. interesu, np. ochrony przed roszczeniami, dochodzenia należności.

Dostęp do Państwa danych będą mieć: podmioty uprawnione na podstawie i w granicach obowiązujących przepisów prawa, a także wspomagające nas w czynnościach: informatycznych (w tym hostingowych), prawnych, audytowych, ochrony danych, windykacyjnych, podmioty świadczące usługi prawne, kurierskie, pocztowe, banki, biura rachunkowe i inne.

Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat ze względu na przepisy podatkowe, okres ten może zostać wydłużony na podstawie naszych uzasadnionych roszczeń.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne ze względu na proces zakupu towarów/usług. W przypadku ich niepodania nie będziemy mieć możliwości zawarcia umowy/złożenia zamówienia oferowanych przez Państwa towarów/usług.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i w systemach informatycznych Współadministratorów oraz podmiotów przetwarzających, którym Współadministratorzy powierzyli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na podstawie łączącej ich umowy.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zbiorze Usługodawcy. Państwa dane osobowe mogą pochodzić także z ogólnodostępnych rejestrów, np. KRS, CEIDG, CRBR, strona www, biała lista, innych

Podanie Państwa danych jest konieczne zgodnie z powyższymi celami. W przypadku niepodania danych, nie będziemy mogli nawiązać współpracy/złożyć zamówienia.

Kandydatów do pracy

Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a. 6 ust. 1 lit. c) RODO, czyli ciążącego na nas obowiązku prawnego zgodnie z w art. 22§1 Kodeksu pracy w zakresie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, danych do kontaktu. Ponadto ze względu na rekrutację na specjalistyczne stanowisko dodatkowo: wykształcenia, przebiegu zatrudnienia, umiejętności i posiadanych kwalifikacji (w szczególności posiadanych uprawnień typu prawo jazdy), na podstawie działań zmierzających do zawarcia umowy o pracę lub innego rodzaju umowy współpracy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Dodatkowo na podstawie zgody, czyli art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w zakresie podania szerszego zakresu danych osobowych, niż te określone powyżej. Zgoda ta będzie rozumiana, jako bezpośrednie działanie polegające na dobrowolnym przesłaniu do nas dokumentów aplikacyjnych. W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych na poczet przyszłych projektów rekrutacyjnych informujemy, iż dane zostaną usunięte po zakończeniu bieżącego postępowania rekrutacyjnego. Jeżeli w dokumentach aplikacyjnych zostały zamieszczone dane wrażliwe/szczególnych kategorii (np. został opisany stan zdrowia, poglądy polityczne, itp.) poprosimy o udzielnie zgody na ich przetwarzanie na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadnionego interesu, Współadministratorzy zastrzegają sobie prawo do przetwarzania danych w przypadku ochrony przed ewentualnymi roszczeniami (nawet w przypadku zakończonych projektów rekrutacji, jednak nie dłużej niż 3 lata).

Dostęp do Państwa danych będą posiadać: podmioty uprawnione na podstawie i w granicach obowiązujących przepisów prawa, a także wspomagające nas w czynnościach: prawnych, dostawcy usług IT (w tym hostingowych) i inni. W przypadku otrzymania Pani/Pana danych osobowych od zewnętrznych dostawców usług rekrutacji, dostawcy Ci mogą być odbiorcami Pani/Pana danych w zakresie procesu rekrutacji (wymiana informacji dot. zatrudnienia, itp.).

Podane przez Państwa danych osobowych w zakresie art. 221 1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji i ewentualnego zawarcia umowy. Udzielenie zgody na poczet przyszłych procesów rekrutacji jest całkowicie dobrowolne.

Kontrahentów, których dane zostały wskazane w dokumentach przewozowych

Państwa dane osobowe są przetwarzanie na podstawie:

  • 6 ust. 1 lit. b) RODO, czyli działań związanych z realizacją zamówień dostaw asortymentu
  • 6 ust. 1 lit. c) RODO, jak ciążących na nas obowiązkach, określonych przepisem prawa (m.in. na podstawie: art. 74 ustawy z dnia 29.09.1994 o rachunkowości,
    art. 32, art. 70 i art. 86 ustawy z dnia 29.08.1997 (Ordynacja podatkowa)), czyli archiwizacją dokumentacji, Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowe towarów (CMR) z dnia 19 maja 1956 roku itp.
  • 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, np. ochrony przed roszczeniami, dochodzenia należności, realizacji zamówień transportu.

Dostęp do Państwa danych będą mieć: podmioty uprawnione na podstawie i w granicach obowiązujących przepisów prawa, a także wspomagające nas w czynnościach: informatycznych (w tym hostingowych), prawnych, audytowych, ochrony danych, windykacyjnych, podmioty świadczące usługi prawne, kurierskie, pocztowe, banki, biura rachunkowe i inne. Nadto dostęp do Pani/Pana danych może uzyskać Państwowa Agencja Atomistyki.

Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres do 5 lat, okres ten może zostać wydłużony na podstawie naszych uzasadnionych roszczeń.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne ze względu na procesy logistyczne, Pani/Pana dane zostały wskazane przez Pani/Pana Pracodawcę, jako osoby odpowiedzialnej za wydanie/przyjęcie asortymentu. Zakres podanych danych dotyczy: imienia i nazwiska, danych do kontaktu, adresu miejsca pracy/siedziby odebrania/zdania radiofarmaceutyków.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i w systemach informatycznych Współadministratorów oraz podmiotów przetwarzających, którym Współadministratorzy powierzyli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na podstawie łączącej ich umowy.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zbiorze osoby wskazane z dokumentacji przewozowej w zakresie wyżej wskazanym.

Osób objętych monitoringiem na terenie siedziby Współadministratorów   

Państwa dane osobowe są przetwarzanie na podstawie:

  • 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, którym jest ochrona siedziby i mienia.

Dostęp do Państwa danych będą mieć: podmioty uprawnione na podstawie i w granicach obowiązujących przepisów prawa, a także wspomagające nas w czynnościach: informatycznych (w tym hostingowych), prawnych, audytowych, ochrony danych, podmioty świadczące usługi prawne.

Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres do 3 miesięcy, okres ten może zostać wydłużony na podstawie naszych uzasadnionych roszczeń.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych (w zakresie wizerunku i lokalizacji) jest dobrowolne, jednakże jest niezbędnym warunkiem przebywania na terenie siedziby objętej nadzorem monitoringu Współadministratorów danych.

Osób przesyłających zapytania o oferty za pośrednictwem strony/wiadomości e-mail

Państwa dane osobowe są przetwarzanie na podstawie:

  • 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, którym jest oferowanie usług własnych, a także art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, jak działań po Pani/Pana stornie w celu otrzymania oferty współpracy/wyceny usługi transportu.

Dostęp do Państwa danych będą mieć: podmioty uprawnione na podstawie i w granicach obowiązujących przepisów prawa, a także wspomagające nas w czynnościach: informatycznych (w tym hostingowych), prawnych, audytowych, ochrony danych, podmioty świadczące usługi prawne.

Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres do 12 miesięcy, okres ten może zostać wydłużony na podstawie naszych uzasadnionych roszczeń.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest niezbędnym warunkiem otrzymania oferty współpracy/wyceny usługi transportu.

Osób wizytujących stronę www.interfreight.pl oraz informacja nt. plików cookies

Odwiedzając stronę interfreignt.pl Współadministratorzy danych mogą zbierać informacje podane przez użytkownika w formularzu.

Co to są pliki cookies?

  • Pliki cookies są to niewielkie pliki tekstowe z informacjami zapisywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika podczas wyświetlania przez niego strony www.interfreight.pl przez serwer firmy home.pl. Strona internetowa www.interfreight.pl zbiera w sposób automatyczny wyłącznie informacje zawarte w plikach cookies („ciasteczkach”). Z każdym kliknięciem przez użytkownika na link na stronie www.interfreight.pl plik cookie odsyłany jest na serwer firmy: home.pl. W trakcie tego kliknięcia możliwe jest odczytanie informacji zawartych w pliku cookie przez mechanizmy serwera www.interfreigt.pl Pliki cookies są wykorzystywane w celu dostosowania zawartości strony internetowej www.interfreight.pl do preferencji Użytkownika. Pliki cookies zawierają informacje statystyczne (np. liczba wizyt użytkownika na stronie) i nie pozwalają na identyfikację Użytkownika – mają charakter w pełni anonimowy i nie pozwalają na zbieranie danych osobowych i poufnych informacji z urządzenia użytkownika.
  • Czy mogę usunąć te pliki z mojego urządzenia?

Tak, będąc na stronie www.interfreight.pl masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień plików (w lewym dolnym rogu znajduje się zmiana ustawień plików – postępuj zgodnie z instrukcją – ikona zębatki).

Jakie są to pliki?

  • Cookies sesji – są one niezbędne do utrzymania właściwej wymiany informacji pomiędzy serwerem i przeglądarką, a tym samym – do możliwości poprawnego wyświetlenia zawartości odwiedzanej strony i korzystania z zawartych w niej funkcjonalności. Mają one na celu identyfikację danej sesji (czyli dialogu pomiędzy przeglądarką a serwerem) oraz Użytkowników komunikujących się z serwerem w tym samym czasie.